2017

Första inlägget för 2017! Firade in det nya året med några vänner och det blev en rolig kväll. 🙂 Var jättetrött dagen efter och gjorde inte mycket alls, sov hela förmiddagen och tog det lugnt på eftermiddagen. Och igår var vi hos några vänner på besök och avslutade dagen i stallet, Duchess fick en promenad och massor med gos! Tänk att hon numera räknas som 26 år, herregud, det märktes i alla fall inte på promenaden, hehe.

Idag har jag varit inne i Västerås en stund med mamma, men har legat nerbäddad i soffan sedan vi kom hem. Har ont i huvudet och har nog lite feber, så har nog lyckats dragit på mig någonting. Så typiskt! Men ska försöka ta det lugnt resten av dagen och imorgon, efter det så ska jag vara frisk! Har lite roliga saker som väntar i slutet av veckan, så det vill jag verkligen inte missa.

Annars så har jag inte så mycket mer att berätta, eller jo, men det kan jag nog inte berätta, än. Så jag ska ta och avsluta detta inlägget och fundera ut lite på vad jag kan skriva om, har lite hästrelaterade saker jag vill skriva om så ska se om jag kan få ihop något bra. Ett inlägg med mina mål inför 2017 ska komma upp också!

En bild från sista ridpasset 2016, Duchess var så himla fin!

3 thoughts on “2017

  1. Kan du skriva ett inlägg där du berättar om vad du vill ha för storhäst och vad dina mål både kortsiktiga och långsiktiga med den är?

Kommentera

