Livstecken

All luft gick ur mig igår efter tävlingen, det måste jag säga. Mycket anspänning, en hel del stress, massor av känslor och så kunde jag inte få i mig någonting annat än en drick-yoghurt innan starten, så det blev lite för mycket för mig. Var nära på att svimma när vi var och skulle handla, efter det spenderade jag hela kvällen i soffan och orkade nästan inte göra någonting. Somnade strax innan tio på kvällen och tog sovmorgon imorse, men vaknade trött trots det och tog det därför lugnt hela dagen, så jag hoppas att denna trötthet ska släppa imorgon!

Även Duchess fick en lugn dag, med massage, tvättning av ben och svans och en långpromenad i skogen. Så mysigt. ♥ Älskar våra skogsstigar, med lagom mycket rötter och stenar och massor med små och stora backar, vilket är perfekt träning enligt mig! Då lär hästarna sig att vara lite extra försiktiga om sig också. 😉 Skogen är verkligen ett av mina favoritställen att träna på, man får mycket gratis där och det är mycket tack vare alla dessa backar som Duchess byggt upp sin rumpa och tränat sina bakben detta år, så det kommer nog alltid att vara en stor del av min träningsfilosofi, eller vad man ska kalla det.

Något mer kommer ni nog inte att höra från mig ikväll, utan jag ska nog snart gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar upp utvilad imorgon. Från och med imorgon så bör bloggen återgå till det vanliga, i alla fall. Kram!

Hur söt??

Kommentera

