SIHS

Vilken helg det har varit! Den började med att jag spenderade hela fredagsförmiddagen i Friends, tillsammans med alla andra hästklasserna från min skola. Snacka om lyxig skoldag. 😉 Hann med att se alla dressyrklasserna och gå en sväng på mässan, sedan var det dags att bege sig mot andra sidan Stockholm! Konsert var det på kvällen och denna gång såg jag Bring Me The Horizon, var en väldigt bra konsert och hamnade verkligen längre fram än vad jag hade trott! Stod framme vid staketet och hade en himla bra utsikt hela kvällen, hehe.

Igår startade jag dagen ute i stallet och red Duchess. Ställde fram några upphöjda travbommar och ett kryss, så lät henne gå över dem ett par gånger. Duktig var hon, men snacka om pigg! Riktigt fin dessutom, fick jobba en liten stund först för att få henne ordentligt lösgjord, men därefter så flöt allting på väldigt bra! En liten filmsnutt från passet ligger ute på min Instagram, ssfredlunddressage heter jag där.

Åkte upp till Stockholm igår kväll med mamma och Matilda och sov över hos min moster. Min moster bor jättenära Friends, så vi brukar passa på att bo där under denna helg! Vi har varit på Friends hela dagen idag och kikat på dressyren och gått i flera timmar på mässan. Hade inte så mycket jag behövde köpa, men fick med mig ett par paddar från Eskadron och ett skrittäcke från Horseware/Rambo och beställde ett par sporrskydd med mitt namn på också! Kom nyss hem och ska nog snart gå och lägga mig, så himla trött efter denna helg!

Kommentera

