SM

Hej på er! Hade tänkt att jag skulle få till något mer inlägg igår, men var så himla trött på kvällen och somnade ganska så fort, så det hanns inte med. Var i alla fall och jobbade på ridskolan på förmiddagen, sedan var jag hem en snabbis och bytte om innan jag åkte ut till Duchess. Spenderade flera timmar i stallet och det var jättemysigt! Skrittade ut en lång sväng i skogen med Duchess och efteråt pysslade jag om henne och ryktade, friserade, tvättade benen och sådant. Himla skönt var det, behövde verkligen få komma ut och rensa tankarna lite.

På kvällen var vi iväg och provred också, vilket gick superbra. Ska inte gå in på några detaljer, men kände verkligen att vi klickade igår, jag och den här hästen. Men det är lite frågetecken vi ska reda ut kring detta och så skulle jag gärna vilja hinna med och provrida några fler hästar, så vi får se hur allt detta blir. Hur vi än gör så kommer det att bli himla bra, det känner jag mig ganska övertygad om!

Idag har jag egentligen inga större planer, utan ska iväg till stallet om någon timme och lämna lite saker och så, mer behöver jag inte göra då Duchess är utlånad idag. Har därefter tänkt åka till Strömsholm och kika lite på SM, tycker egentligen att hoppning är det tråkigaste man kan kolla på, men alltid roligt att se ett SM!

Kommentera

