Vecka 46

Måndag och ny vecka, en vecka jag sett fram emot väldigt länge! Ska upp till Stockholm imorgon då Pierce the Veil, ett av mina absoluta favoritband, ska dit, så i med att vi var lediga idag så fixade jag till det så att jag hade praktik idag och kommer att åka dit på onsdag, istället för att vara där imorgon och på onsdag. Så, denna vecka började jag med praktik! En rolig dag var det, mycket att göra och det passar mig! Slutade vid lunchtiden och då fikade jag och mamma, sedan åkte jag hem och tog det lugnt ett tag. Hann med att skriva ner lite idéer kring denna blogg, så ska försöka ta itu med dem ikväll och se om jag kan göra något bra av det! Saknar att driva bloggen som den en gång var, med många läsare och bra uppdatering och inlägg, har varit på tok för dåligt med det på sistone, så vill ta tag i det så fort det bara går.

I alla fall, var ut till stallet på eftermiddagen och red Duchess. Tog en tur på banan och trodde att jag bara skulle kunna skrittjobba henne, men det mesta av snön hade smält bort, så det blev ett joggingpass i alla gångarter istället! Duchess levererade ett superbra ridpass, även om jag bara red i en låg form utan något tryck i, men känslan var himla bra, trots det. Passade på och bara kände på några skolor och gjorde ett par enkla byten eftersom att det kändes så bra, då bara måste man passa på och njuta medan man kan! Duchess gjorde allt klockrent och det var så himla roligt att sitt där och bara känna att allting är lätt, för den känslan har jag nog aldrig haft på Duchess, liksom. Nästan så att man skulle vilja anmäla till det där DM:et ändå, hehe…

Kommentera

