Min födelsedag

Idag är det ingen vanlig dag, utan det är min födelsedag! Haft en himla mysig dag än så länge, blev väckt imorse med sång, haha, och därefter var jag ut till stallet. Hade tänkt skritta ut då, men det passade inte så bra då, så fixade bara klart allting och sedan åkte vi hem. Gjorde mig då i ordning och så har vi haft besök sedan dess, kraschade i soffan när dem åkt och har legat här en bra stund, men ska nog snart röra på mig och åka ut till stallet. Duchess ska tas in och så ska jag nog gå en promenad med henne, har ingen större lust att skritta ut i mörkret, då känns det tryggast att gå bredvid. 😉

Gårdagen var lite jobbig, så hade ingen lust att skriva någonting då. Två av tjejerna som ska ta över Duchess var ut och red henne och var båda så himla duktiga, men än så länge är det lite jobbigt för mig. Lite jobbigt att inse att Duchess och jag inte alls kommer att ha det på samma sätt som vi haft dessa år, så ja, blir lite ledsen mitt upp i allt, kan i alla fall trösta mig med att dessa tjejer kommer att behandla henne som en drottning, de kommer att ta så bra hand om henne. Men då vet ni i alla fall, och detta kan vara en anledning till att bloggen står lite tom emellanåt, har svårt att skriva om något annat än Duchess och de inläggen är ganska osammanhängande, så då känns det bäst att låta bli att publicera dem.

Men men, det kommer att bli bra allting, det vet jag. Ska se till att ta mig ut till stallet nu, då jag har lite planer för kvällen, så vi ses. Kram på er!

En bild på mig från idag, som omväxling! Tänk, att jag fyller hela 17 år, har jag verkligen hunnit bli så gammal? Haha. Knappt så jag kan tro det, inte så många andra heller. 😉 Bara några månader sen jag nästan inte kom in på en bio med 15 årsgräns, hehe.

Kommentera

