Bra avslut på veckan

Så glad efter denna dag! Startade den som igår, med morgonmys i stallet. 🙂 Snacka om att hästarna var irriterad över att vi ställt om tiden, haha, dem tyckte vi var alldeles för sena! Efter att vi varit i stallet så åkte mamma och jag iväg på en roadtrip och hamnade i Katrineholm, av alla ställen liksom. Men det var storhästtävlingar där på förmiddagen och i med att vi börjat leta lite smått efter hästar så ville vi dit och se lite olika hästar, för att få mer inblick i vad vi vill ha för häst. MSVB:4 var klassen vi såg på vilket även var väldigt nyttigt, då jag hoppas att kunna rida såna klasser nästa år och fick då se lite vad som krävs! En rolig dag hade vi tillsammans i alla fall, jag och min fina mamma!

Var ute i stallet igen på eftermiddagen och skrittade ut Duchess tillsammans med några andra i stallet, himla mysigt! Så fint väder var det också, bara älskar dessa fina höstdagar. Duchess fick massor av ompyssling efter vår tur, sedan så tog vi in de resterande hästarna och så åkte vi hemåt. Har legat på soffan sedan dess och bara njutit av att vara ledig, det ska jag fortsätta göra denna vecka, bara njuta av ledighet och sovmornar, hehe. Hoppas att ni också haft en bra dag, kram!

Kommentera

