I’m back

Med en ny design och massor med motivation, så är jag tillbaka! Denna korta paus behövdes, då jag behövde lite tid till att fundera vad jag vill åstadkomma med denna blogg samt om jag ville fortsätta med detta. Men vet ni vad? Obviously, så har jag bestämt mig för att fortsätta med bloggandet! Bloggen har varit en sådan stor del av mitt liv såpass länge, så det har känts väldigt konstigt att inte skriva någonting dessa dagar. Så, kort och gott, så är jag nu tillbaka här och lovar att bloggen ska skötas så som den en gång gjort! Hoppas att ni vill fortsätta att följa mig och Duchess framöver. 🙂 Vad tycker ni om det nya utseendet, förresten?

Har någonting hänt dessa dagar då? Ja, faktiskt. Bortsett från det vanliga, så har det planerats massor angående Duchess och vi har kommit väldigt långt på vägen till att komma till en lösning, vilket känns otroligt skönt. Kan berätta att vi haft en tredje provridning av henne i förmiddags och det gick väldigt bra! Men mer om detta ska ni få läsa om imorgon.

Annars så har Duchess levererat under vartenda ridpass denna vecka, och denna dag har till stor del gått till att fotografera henne och mig nere på Strömsholm. Blev så himla fina bilder, vilket ni kan se i den nya headern samt i menyn, och jag är så nöjd! Dock så gick fotograferingen lite vilt till, haha, då vi tog fram ett paraply för att Duchess skulle vara uppmärksam och vilja se fin ut, men Duchess blev mer vild än tam! Fina bilder blev det däremot, vilket var det viktigaste. 😉 Fler bilder får ni se mer av i veckan! Nu ska det skrivas inlägg och planeras lite, så himla roligt att vara tillbaka här!

dsc_1437

Kommentera

