Torsdagsmys

Har varit en väldigt lugn dag, ganska skönt ändå, särskilt då jag har träningsvärk i sådär hela kroppen från igår, hehe. Att endast ligga på soffan i två dagar i rad och sedan jobba i stall samt rida två hästar dagen efter det, det kanske inte var det smartaste draget. 😉 Men men, bara man har roligt så spelar det inte så stor roll! Hellre vara i stallet och känna av det dagen efter, än att bara ligga hemma på soffan!

Duchess pysslades om samt promenerades mot kvällen. Brukar försöka åka ut ganska sent dem dagarna Duchess vilar, då vi har eget intag varje vardag och vill då passa på att ha Duchess ute så länge det går. Duchess mår så himla bra att få vara ute länge, särskilt i deras stora fina gräshagar, så att göra på detta sätt hjälper också ganska mycket för hennes huvud också! Så tog då in henne så fort vi kom till stallet, så masserade jag henne en stund och gick därefter ut på en promenad med henne och mamma. Skönt för oss alla att få komma ut en stund, särskilt då nog allihopa behövde gå av lite träningsvärk, haha. Mysigt också, tycker om att få gå och prata av mig med mina två favoritpersoner!

Har även passat på att skriva av mig lite här också, då jag haft lite mycket i huvudet på sistone. Fick nog ihop lite bra saker, haha, så ni får hålla utkik framöver, behöver ta tag i uppdateringen kan jag tycka. 🙂 Kram!

Kommentera

