Lifeupdate

Den senaste tiden har bara runnit iväg, vilket har varit anledningen till att jag varit sådär världens sämsta bloggare på sistone. Till mitt försvar så kan jag tala om att det hänt massor och jag har varit lite ledsen över några av dem händelserna, så ja då har bloggen prioriterats bort. Men, framöver så ska det bli ändring på det!

Sedan sist jag skrev någonting så har allt mitt fokus legat på helgens tävling, måste säga att denna gång fick vi till ett perfekt tävlingsupplägg! Jag red ut Duchess på onsdagen, promenerade henne på torsdagen och red igenom en jättepigg Duchess på fredagen. 😉 Herregud, man kan inte märka någonstans att ponnyn är 25 år gammal! Men vi fick till ett jättebra genrep, sedan så fortsatte jag tävlingsuppladdningen med en myskväll med några tjejer från klassen. Supermysigt var det! Tävlingen gick så himla bra, men den ska jag skriva mer om i ett separat inlägg.

Trots att allt varit ganska jobbigt på sistone och så, så måste jag ändå säga att jag känner mig otroligt glad och lyckligare än vad jag gjort på länge. 🙂 Duchess är så himla fin på träning och bara strålar av glädje, vilket jag blir så himla glad av! Trivs även så himla bra på min praktik och har så fina vänner i skolan som gör skoldagarna mycket bättre än vad dem annars hade varit, så ja, för tillfället så trivs jag väldigt bra med livet!

Kommentera

