63%

Herregud, vilken fantastisk ponny jag har! Igår var vi iväg till Täby och tävlade, en FEI Inledande med stenhård konkurrens och vad händer då? Jo, Duchess levererar med hela 63%! Kunde knappt tro det när jag såg resultatet, haha, kan säga att jag grät en stund efteråt, jag var så glad! Så länge har vi kämpat för detta, från att varken kunna göra skolor eller enkla byten till att igår fått 6-6,5 på alla skolorna och 6,5 och 7,5 på enkla bytena, kan inte beskriva med ord hur stolt jag är över denna ponny! Så himla roligt, att efter en vår där jag fått kämpa massor med mitt psyke på tävlingarna, så får vi äntligen visa vad vi går för och att vi faktiskt kan detta, bara det att jag stoppat oss från att göra det.

Några missar gjorde vi, däremot, men jag vet inte, känns ändå ganska roligt att veta att om vi hade kommit runt utan dem, då hade resultatet blivit ännu bättre. 😉 Skritten var lite för spänd då Duchess var så himla taggad och så drog jag också till med en felridning, typiska rutinmissar, helt enkelt! Men jag är ändå så himla nöjd, knappt så jag kan förstå det! Fick även höra väldigt fint om Duchess av andra tävlanden, det värmer alltid lite extra i hjärtat. ♥ Himla glad också, då det märktes på hela Duchess att hon tyckte att det var roligt! Kunde knappt stå stilla innan starten, var otroligt pigg och explosiv att rida och tyckte att hon var bäst i hela världen!

1

Kommer även att komma upp bilder från helgen framöver!

Kommentera

