Utvärdering av Roslagen

Vi var ju i Roslagen och tävlade i helgen, så tänkte att det kanske vore kul om jag skrev lite om själva tävlingen och vad jag tyckte och lite så!

Parkeringen var väldigt bra, då den var stor och man hade mycket utrymme, man behövde inte stå på varandra, liksom. Dock så var den på gräs, så hade vi inte haft sån tur med vädret och det hade regnat, då hade det nog inte varit sådär jätteroligt att stå där.

Funktionärerna var också himla bra! Hjälpsamma och trevliga. 🙂 Dock så blandades resultaten ihop och det tog lång tid att få sitt, men det e sånt som händer!

Underlaget och ridbanorna var väldigt bra, varken för hårt eller för mjukt, så det var vi glada över, haha. Däremot så fick man endast vara 3 ekipage från samma klass inne på framridningen, så medan man väntade på att få komma in där så kunde man rida fram i en gropig gräshage som dem lagt in sand i, vilket inte var någon hit. Även prisutdelningarna skedde i en hage.

Priserna kan jag inte uttala mig om, eftersom att jag inte fick med mig några, hehe. 😉 Men såg att någon vann ett schabrak och så, och det tycker jag alltid e roligt att vinna, så kan tänka mig att det var bra priser!

DSC_1383

Kommentera

