OS-kväll

Har haft en sån mysig eftermiddag och kväll! Jag och resten av familjen har varit in till Västerås och hälsat på hos min ena kusin och några fler släktingar, var en väldigt rolig eftermiddag, med fika framför OS. Var lite ledsen över att jag skulle missat första omgången av dressyren, men gissa vad? Så fort vi kommer in i hallen så berättar dem att OS går på teven, hehe, snacka om att jag blev glad!

Åkte hem efter någon timme och då slog vi på OS så fort vi om hem, haha, så har suttit hela kvällen och ätit ostbågar och kikat på fina hästar, livet på en pinne! Har även analyserat så mycket jag kunnat, så jag hoppas att jag också lyckas rida lika snyggt under morgondagens ridpass. 😉 Har man tur så kanske det smittar av sig? Nja, men i alla fall kan jag säga att jag är full av inspiration och bara längtar ut till stallet och efter att få rida! En av ryttarna var endast 18 år gammal, alltså ett år äldre än mig, så tycker nog att jag får ta och steppa upp mitt game, haha!

Annars så ska jag snart åka ut till stallet och plocka in Antique, efter det ska jag nog ganska fort gå och sova. Vi ska iväg på ett litet äventyr imorgon, jag och resten av familjen, så ska försöka att komma upp tidigt och i alla fall hinna med ett stall innan vi åker, så får jag dela upp det och ta ena hästen på förmiddagen och andra mot kvällen. 🙂 Båda ska få varsitt pass på banan under morgondagen, Duchess ska gå ett hårdare pass med fokus på tävlingsrörelser och Antique ska bara joggas låg och rund. Vi hörs!

Hade världens sötaste sällskap en stund under OS-tittandet också. ♥

Kommentera

