Mot Gyttorp

Hej! Gårdagen gick i ett och kom hem ganska sent, så somnade så fort jag la mig i sängen, haha! Hade i vilket fall en jättebra dag; red båda hästarna och dem var väldigt fina, fick besök hemma och så var vi hem till Elin på kvällen och firade henne. 🙂 Så fullt ös från 05.45 till 23, hehe.

Atm så sitter jag i bilen på väg mot Gyttorp med Duchess och resten av familjen, har väl sådär en timme kvar tills vi kommer fram! 12.24 startar vi och debuterar ett nytt program – LA:P2. Har lite mål inför denna tävling, inga stora utan mer ridmässiga, men vet ni vad? Ärligt talat så struntar jag hur det går, bara vi har roligt och är nöjda! Har ändrat min syn på hästarna och ridsporten nått så otroligt på sistone, så allt med framgångar, placeringar, höga procent och så vidare, det spelar inte sån stor roll längre. Jag vill bara ha roligt och ta mig så långt det går med hästarna, oavsett om bara räcker till denna nivå eller till Grand Prix! Så vi bara släpper alla krav och ska ha roligt! Sen så gör det inte sådär jättemycket om det går bra heller, haha.

Håll tummarna för oss, så uppdaterar jag er efter att vi ridit! Kram!

Kommentera

