Onsdagsplaner

Början inte förrän vid 14 i eftermiddag, så har haft en väldigt chill dag än så länge. Var ut till stallet och släppte ut hästarna på morgonen, sedan åkte vi hem och då sov jag några timmar till. Brukar aldrig kunna somna om efter att vi vart och släppt ut, men kunde det idag, så antar att den sömnen behövdes. Vaknade utvilad för några timmar sedan och har sedan dess fixat med min iPad som ska lämnas in idag och även skickat lite bilder från SM till en vän! Har nu fixat mig lite och ska snart bege mig mot skolan.

Ska se till att skynda på lite i skolan, eftersom att jag har träning ikväll. Vi bor såpass nära så vi rider dit, så det tar lite längre tid men det blir nog bra för Duchess, desto längre framskrittning desto bättre brukar det gå! Hoppas på att kunna starta passet med en känslan jag avslutade med igår, men vi får se, man vet ju aldrig med hästar. 😉 Har försökt att fixa fotograf också, så jag kan bjuda på lite bilder, annars får ni nöja er med mobilbilder och filmer, hehe. Var länge sen jag bjöd på en film, så det kanske vore roligt? Aja, vi hörs ikväll efter träningen, ha en bra dag tills dess!

Ootd, älskar min nya Uhip, nästan så jag skulle vilja ha två så att jag har en till vardags och en i stallet!

Kommentera

