Sjuk

Hej! Suck, drog på mig feber och halsont häromdagen, så har fått spenderat några dagar i rad sängliggandes. Har därför inte skrivit någonting här, då det ungefär enda jag gjort dessa dagar har varit att sova, äta godis och kolla på Youtube, haha. Det är väl det ända ”bra” med att vara sjuk, att man får massor med tid att upptäcka ny musik och nya band. 😉 Har dessa dagar, och en tid innan det, lyssnat mycket på bandet Of Mice and Men, och kan säga att detta lugnt är min nya band-crush! Och Austin, deras sångare, han ska vi inte ens tala om, snacka om att han är min definition av drömkille!

Hästarna har fått tagit det lugnt medan jag varit sjuk, då jag fått lite ridförbud av mamma, hehe. Så himla avundsjuk på alla vars föräldrar tillåter dem att rida och vara i stallet trots att dem är sjuka! Mamma har i vilket fall tagit hand om Duchess dessa dagar och promenerat henne, himla snällt! Planen var att Duchess skulle promeneras idag också, tror jag, men vi får se, kanske kan jag lura mina föräldrar att jag kan få åka ut och rida. Önska mig lycka till med det, haha! Så, lite uppdatering om vad som hänt dem senaste dagarna. Mår mycket bättre idag, så hoppas att jag är tillräckligt frisk så att jag kan rida imorgon, för då ska tre hästar ridas. 😄 Och på söndag ska jag jobba också, och behöver lite pengar, så det vill jag inte missa!

Slänger in en bild på Austin, så snygg!

Kommentera

