Borta bra, hemma bäst

Äntligen hemma, snacka om att jag har längtat. Var en sådan lättnad när bussen stannade i Västerås och jag visste att en eftermiddag i stallet och en kväll i min egna säng (❤❤) väntades! Har haft några bra dagar, absolut, men kan nog säga såhär, detta var inte riktigt min grej. Det roliga var att köra fyrhjulingen och träffa hela klassen, men jag skulle aldrig kunna stå ut med att sitta och köra dag ut och dag, och även om jag tycker om mina vänner och oftast inte vill vara ensam, så är jag otroligt beroende av att få vara ensam. Får panik om det är människor överallt och jag aldrig kan vara ensam, vilket var lite svårt dessa dagar. Har fått det avklarat i alla fall samt blev godkänd på provet och när vi körde, så har alla möjligheter nu att bli godkänd i kursen, så skönt!

Så fort jag kom hem bytte jag om och så åkte mamma och jag ut till stallet. Vi har ju bott på en ridanläggning, Skogslotten i Norrköping, så har fått sett hästar alla dagarna, men på grund av smittrisken så har jag inte varit sådär jättenära någon häst och har heller inte tagit på någon häst, så att få komma ut till stallet och pussa på Duchess, det var det bästa på hela veckan! Snacka om att jag har saknat henne, min fina ponny. Tog in henne och pysslade om henne en stund, därefter gick vi en promenad tillsammans med mamma och sedan väntades lite mer pyssel. Har ätit lite mat med familjen och kollar just nu andra bloggar och sådant, men ska snart tidsinställa lite inlägg, har samlat på mig massor med idéer under dessa dagar, och sedan väntas en kväll med massor av serietittande! Kram på er.

Världens bästa vänner!

Kommentera

