03.14

Godmorgon! Måndag och ny vecka, en ganska fullspäckad vecka för min del om allting går som jag vill. 😉 Startar veckan med en skoldag, därefter ska jag ut till stallet och rida Duchess, vi ska ut och jogga en sväng och bara ta det lugnt och mysa! Hoppas att Duchess går med på det bara, med tanke på gårdagens promenad, haha. Sedan väntas några dagar med praktik, fler ridpass med Duchess, ett möte där jag ska få min DM-medalj, funktionärsjobb och, förhoppningsvis, så ska jag även få rida lite fler hästar! Rolig vecka med andra ord!

Min nyaste favoritlåt, släpptes förra veckan och den är så bra!

Kommentera

