Bilder – Fagersta 6 mars

Pappa följde ju med och fotade i Fagersta i söndags, så tänkte att jag skulle visa er bilderna därifrån! Pappa är väl ingen proffsfotograf, men ibland, då lyckas han bra med bilderna. 😉 Kul att få bilder i alla fall! Har nog med mig min proffsfotograf i helgen, så då kan jag lova er fina bilder efter det också. Pappa följer också med då, men då gör han det han gör bäst – kör och stöttar (och bär priser om han själv får välja)!

Slutan som gav oss en 6:a, nöjda med det då vi kämpat länge för att få mer än 5 poäng på slutorna! Mycket styrketräning har börjat ge sina resultat.

Mot slutet av programmet släppte lite spänningar från Duchess sida, så vissa delar av det var väldigt fina!

Standard-pose hos Duchess, haha! Upp med huvudet och gå iväg så fort jag släpper…

​Nöjd med min fina ponny efter ritten!

Kommentera

