03.07

Måste erkänna det, att det här med att vara positiv definitivt inte är min grej. Vaknade upp till att det snöade och låg ett tjockt, vitt lager på marken, då kände jag för att gråta, haha. Jag kan ta några veckor med snö och utnyttja det och styrketräna hästarna, men sedan vill jag att allt ska försvinna. Är himla frusen av mig, även då på sommaren, så minusgrader och snö är inte någonting jag älskar direkt, då jag blir ännu kallare och det är ganska jobbigt, faktiskt, anledningen till att jag har 3 lager med fleece och tjocka jackor från typ oktober till april. 😉 Och det att lovet kommit till sitt slut och att jag inte har en aning om hur jag ska ta mig hem från skolan i eftermiddag, det gör bara gråt-viljan ännu starkare, haha…

Nog om det, och godmorgon! Ny vecka och denna vecka har jag längtat länge efter, i helgen gör ju jag och Duchess vår årsdebut på tävlingsbanorna. 😃 Så denna vecka kommer att innehålla mycket träning för oss båda, så i eftermiddag ska vi ut på en lång skrittur och gå bort all träningsvärk från dem senaste dagarna, sedan är vi mer än redo inför denna vecka! Kommer upp ett inlägg under dagen angående Duchess vecka denna vecka och hur jag tänker inför tävling och så, samt ett inlägg med filmen från gårdagen, så kika in under dagen om ni vill läsa om det. Kram på er, hoppas att ni får en fin dag!

En bild från Stora Ekebys luciafirande, där jag och Duchess fick vårt pris för att ha varit Klubbmästare 2015. Fina Duchess, ser fram emot ännu en säsong med henne!

Kommentera

