Beslutsångest

Jag tycker att en av dem roligaste sakerna med tävlandet är att man får vara så fin! Kritvita ridbyxor, snygga kavajer, fina håruppsättningar, massor med bling bling, nyputsad utrustning och snygga matchningar… Åh, älskar det! Inför denna tävlingssäsong så har jag tänkt införskaffa mig ett nytt schabrak, men har så svårt att bestämma mig för hur det ska se ut, så tänkte be er om lite hjälp. 😄 Har tänkt att jag ska beställa ett från Mias RS, då jag tycker dem schabraken är jättesnygga och har några produkter därifrån som jag tycker är jättebra, och det ska vara vitt, såklart, men har sådan beslutsångest över hur det ska se ut i övrigt.

Har en svart kavaj och en svart hjälm med guldiga detaljer (den ska dock bytas ut inom en snar framtid då den inte kommer att vara godkänd 2017) och Duchess har en svart huva och ett silvrigt pannband, så försöker klura ut en snygg matchning till det. Var inne på att ha en kornblå, gul och guldig snurra och ett svart dekorband, då det kan matchas snyggt till huvan, kavajen, hjälmen och kanske till en plastrong-brosch eller en brosch med Sveriges flagga, men har mer och mer börjat fundera på någon annan kombination. Kanske en svart, vit och silvrig snurra och ett svart kantband, eller en svart snurra och en gudlig snurra… Åh, så svårt!

Vad tycker ni skulle bli snyggast? Har ni några fler förslag? Jättetacksam över att få lite hjälp. 😉

Såhär har jag tänkt att schabraket ska se ut, bortsett från snodden och dekorbandet.

Och där är färgerna man kan välja på till snoddarna, bandet och det, så mycket att välja på!

Kommentera

