Svar på kommentar – Min sits 2013 vs 2015

Kan du inte visa före och efter bilder på din ridning? Liksom hur du satt för 2 år sedan och hur du sitter nu 🙂

Denna kommentar trillade in för någon vecka sedan, så det var på tiden att jag tog tag med att fixa det. Jag har tävlat Duchess i ungefär 2 år, så mycket har hunnit hända med oss och framför allt med mig, även om jag inte alltid ser det. Jag tycker att det är roligt att gå tillbaka och se hur långt man har kommit, annars brukar man inte tänka på det och känner mest att man inte utvecklats alls.

2013 – Jag hade en hemsk sits under denna tid. Jag välte mina händer, jag hade en kass hållning, jag spände mina knän och mina skänklar pekade rakt ut och rakt ut, inte såg det så värst snyggt ut, för att inte tala om min stolsits.

16
April 2013.

442_324582587674065_2113523221_n
Juni 2013.

2015 – Jag tycker fortfarande att jag har en ganska dålig sits, men mycket har blivit bättre! Mina händer har blivit bättre, mina skänklar och min hållning, men jag har långt kvar innan jag kan sitta som Charlotte Dujardin 😉

26022015-IMG_7141
Februari 2015.

10
Juli 2015.

Kommentera

