Vecka 47

Godmorgon! Det är mörkt och grått utomhus och jag är jätteförkyld, men spelar det någon roll när man har en rolig dag framför sig? Jag ska först iväg till skolan där en ganska kort skoldag väntas, ska bli roligt att få komma tillbaka och träffa alla, jag var ju knappt där i fredags. Därefter så ska jag hem och rida Duchess, jag kommer att komma hem såpass tidigt att vi kommer att hinna rida ut innan det blir jättemörkt, så för vår del väntas en uteritt i eftermiddag. Duchess ska bara joggas och lösgöras i alla gångarter, en bra start på en tuff vecka för hennes del 🙂

Denna vecka väntas mycket träning för Duchess och min del, då vi ska tävla i helgen. Denna tävling blir dessutom vår sista tillsammans, så vi får passa på att njuta av denna vecka och särskilt av våra minuter inne på banan, tänk att det är sista gången någonsin på en tävlingsbana för vår del… Fram tills dess så ser Duchess vecka ut såhär:

Måndag: Jogga i alla gångarter, rakan.
Tisdag: Jogga med bommar, banan.
Onsdag: Promenad.
Torsdag: Mamma tömkör, banan.
Fredag: Träning för Elin.
Lördag: Tävling på Strömsholm, LA:1.
Söndag: Promenad.

Kommentera

