Ingen ridning

Äntligen så har jag fått komma ut till stallet och pussa på min Duchess ❤️ Tänk, förut red jag bara en gång i veckan på ridskolan och red inte på hela sommarlovet, och nu kan jag inte vara ifrån stallet en dag utan att få världens abstinens. Min ridabstinens, däremot, blev dock inte bättre. Jag mår inte såpass bra än att jag klarar av att rida (blev alldeles trött av att skritta fram Duchess för hand i sisådär 10 minuter) så mamma fick tömköra och jag fick sitta och titta på, suck. Inte nog med det, Duchess såg dessutom superfin ut… Åh, vill bara sitta upp och rida nuuu!

Jag spenderar min lördagskväll i soffans med en påse chips och med mina föräldrar, vilket jag gör nästan varje helg då det antingen ska tävlas dagen efter eller så ska jag jobba eller så ska jag upp tidigt och rida, haha 😉 Jag ska återgå till TV-tittandet och sedan gå och lägga mig om någon timme, imorgon – jobb och långtur med Duchess, vi ses då!

Kommentera

