Underbara söndag

Hej! Har ni haft en bra dag? Min söndag har varit jättebra, förutom att jag köpte hem fel chips och fick världens chock när chipsen smakade vinäger och inte lättsaltat 😉 Bortsett från det så har jag haft en det jättebra – Duchess var jättefin under dagens ridpass, jag spenderade några roliga timmar på Strömsholm och avslutade dagen med en lång dusch, jätteskönt!

Jag har ingenting mer att göra denna kväll, så jag ska sätta mig ner och skriva massor av inlägg. Bloggen har varit jättetråkig under en lång tid, så det är på tiden att jag tar tag i det och gör någonting åt det! Jag har några idéer, men om ni har något tips på vad jag kan skriva om så får ni gärna skriva det i en kommentar 🙂

2 thoughts on “Underbara söndag

  1. Kan du inte visa före och efter bilder på din ridning? Eller på D:s gång?. Liksom hur du satt för 2 år sedan och hur du sitter nu, eller hur D:s mellantrav var för två år sedan och hur den är nu 🙂

Kommentera

