Födelsedagsbarn

Godmorgon! I dag är ingen vanlig dag, för i dag så är det min födelsedag 😉 I med att jag fyller 16 år och det innebär slutet på ponnytiden så har jag väl inte längtat sådär jättemycket efter denna födelsedag, men det ska nog bli en bra dag ändå! Jag ska först ta mig igenom en lång skoldag med bland annat en engelska presentation och ett konditionspass på idrotten, sedan ska Duchess ridas och så ska jag avsluta dagen med att fika och sådant med familjen, det blir nog jättemysigt 🙂

Duchess ska gå ett joggingpass på banan i eftermiddag. Jag ska bara se till att lösgöra henne och få henne mjuk i sidorna samt jobba med tempoväxlingar, övergångar och rakriktning, några viktiga saker jag har glömt att jobba med under den senaste tiden och därmed blev dem inte sådär jättebra på tävlingen. Detaljerna i ens program är jättebra att kunna få till, en bra övergång till exempel kan man tjäna mycket på, så vi ska nöta sådant fram tills nästa tävling så att vi kan samla in poäng även där! Vi ses under dagen, kram ❤️

2 thoughts on “Födelsedagsbarn

Kommentera

