Vecka 45

Måndag och dags för skola efter en veckas ledighet, det ska faktiskt bli skönt att få komma tillbaka till skolan. Jag trivs jättebra i min klass och i skolan, så det känns aldrig jobbigt att komma tillbaka efter lov, vilket det gjorde varenda gång i min gamla skola. Då vi dessutom har sovmorgon på måndagar så blir det ganska lätt, och det väger upp dagens mattelektion ganska mycket 😉 Slutar även tidigt i dag, så då ska jag skynda mig hem så att jag hinner rida ut Duchess medan det är ljust ute, man får passa på medan det går! Duchess ska få en något lugnare vecka, då nästa vecka innehåller både träning och tävling och Duchess behöver få komma ut och bort från ridhusväggar tills dess. Gällande bloggen så kommer det att komma upp ett inlägg med massor av känslor, hoppas att ni ska tycka om det (Mamma; börja INTE gråta, du är bäst ❤️).

Duchess vecka ser ut såhär:
Måndag: Jogga i skogen.
Tisdag: Jogga på banan.
Onsdag: Promenad.
Torsdag: Tömköras.
Fredag: Klättring i skogen.
Lördag: Promenad.
Söndag: Jogga på rakan.

HÖSTBILDER SESSAN OCH DUUDI 318

Kommentera

