Tisdagsplaner

Godmorgon! Jag sitter och äter frukost och bloggar, och om en liten stund ska jag bege mig vidare till stallet. I med att Duchess tränade igår så ska jag bara ut och pyssla om henne samt gå en promenad med henne i det fina höstvädret 🙂 Förresten, gårdagens träning gick superbra! Vi hittade en magisk känsla stundtals men fick även visa upp våra svårigheter, vilket var jättebra att Marianne fick se och därmed kunde guida oss igenom dem. Fick många bra tips och mycket fina ord från Marianne, superroligt! Film från träningen kommer under dagen. Vi kom hem sent från träningen och väl hemma fick vi besök, så därav uppdaterade jag ingenting igårkväll.

På eftermiddagen ska jag och mamma in till Västerås och bara umgås, jättemysigt 🙂 Jag ska även kika på lite kläder och så måste vi svänga förbi Hööks och köpa schampoo och pälsglans, ett måste att ha inför tävling, haha. Kram på er, hoppas att ni får en fin tisdag ❤️

Kommentera

