Fotodag

Godmorgon! Ännu en grå, kall höstdag, men vad gör det när man har en rolig söndag framför sig? Jag startar min dag med en fotografering med Duchess, Matilda kommer ut till oss och fotar, så jag tror att det kommer bli urfina bilder, som vanligt när Matilda fotar. Därefter ska Duchess ridas ute i skogen, även då ska det fotas, och fokuset under dagens ridpass kommer att ligga på att få Duchess att slappna av och komma ner i den lägre formen samt lösgöra henne och få henne mjuk i sidorna. 

På eftermiddagen ska jag rida Belle, en ponny jag hjälper till att rida någon gång i veckan. Belle ska få gå ett pass på banan och även där ska jag fokusera på den lägre formen och att få honom avslappnad och lösgjord, ett gymnastikpass helt enkelt! Vi får se om Matilda orkar med att stanna kvar och fota honom också, annars får ni nöja er med bilder på Duchess 😉 Hoppas att ni får en bra dag ❤️

  
En bild från vår senaste fotografering med Matilda.

One thought on “Fotodag

Kommentera

