Mitt första inlägg

Välkomna till min nya blogg! Jag drev tidigare en blogg på Horseworld, men jag tröttnade på att blogga där då jag inte tyckte att portalen sköttes såsom det hade utlovats – det gick inte att kolla sin statistik, kommentarsfälten bombades med konstiga kommentarer, det tog flera minuter att ta sig in på bloggarna och sådant, dåligt skött med andra ord. Jag valde därför att starta en blogg hos WordPress och jag hoppas att ni, gamla som nya läsare, vill fortsätta följa mig och mina hästar på denna blogg!

10

Kommentera

