Ryttarsmycken

I söndags var Ryttarsmycken på plats och sålde massor av fina smycken, så ni kan ju gissa vart jag stod mesta tiden av tävlingsdagen? 😉 Jag stod och velade länge mellan vilka smycken jag ville ha, men till slut kunde jag välja och köpte en brun-guldig snodd, en guldfärgad hårnål och en guldig och silvrig brosch till plastrongen! Hur snyggt kommer inte det att vara på lördag när jag tänkte ha schabraket med guldig kant, ett guldfärgat pannband och en brun huva på Duchess? Bara längtar efter att få inviga mina fina smycken!

DSC_0555

DSC_0558

DSC_0564

Kommentera

