Dagens träning 

Jag är jättetrött efter denna dag, men samtidigt gladast i världen 🙂 Efter en lång dag på Stora Ekeby hämtade mamma upp mig, körde hem mig så att jag kunde byta om och så att vi kunde backa på transporten och därefter åkte vi till stallet och gjorde i ordning Duchess på en kvart innan det var dags att åka till Strömsholm, puh, tänk att vi hann! Väl på Strömsholm värmde jag upp Duchess i sisådär 15-20 minuter och därefter kom Marianne och det var träningsdags.

Duchess var en stjärna genom hela träningen och bara dansade fram! Vi tränade mycket på skolorna, bakdelsvändningar, övergångar och tempoväxlingar och Duchess gjorde allt klockrent, fanns ingenting att klaga på 🙂 Att Marianne tyckte att vi hade utvecklats mycket sedan sist vi tränade för henne och att hon aldrig sett Duchess så fin och fräsch var grädden på moset, det känns så roligt att få höra det! Väl i stallet efteråt fick Duchess en ordentlig avspolning och blev ompysslad, linimenterad och smord, skönt efter träningen. 

Vår kamera tog slut på minne mitt i träningen, men jag har en liten filmsnutt från början av träningen och den kommer att komma upp i veckan! Kram på er, vi syns imorgon ❤️

  

Kommentera

