Lördagsplaner

Hej! Hur mår ni? ♥ Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden och vaknade inte förrän för några timmar sedan, snacka om att jag var trött då jag nästan alltid vaknar några gånger varje natt. Utvilad blev jag i vilket fall och vaknade upp på bra humör och redo inför denna dag!

Jag och mamma ska åka in till Västerås på förmiddagen och svänga förbi Gladan, Hööks och Erikslund. Det är medlemsdag på Gladan och massor med reor, så jag ska köpa en hjälm så att jag har en att rida med till vardags och i regn. Jag köpte min Charles Owen för egna pengar och är väldigt försiktig med den, så den kommer då enbart att användas till träning och tävling. Något mer än så har jag inga planer på att köpa, men om jag känner mig och mamma rätt så kommer vi nog att komma hem med något mer, haha 😉

På eftermiddagen ska vi ut till stallet och göra klart allting där. Duchess ska få en lugn dag med promenad och så tänkte jag passa på att städa och göra i ordning mina grejer, det behövs! Hoppas att ni får en fin dag ♥

11

Kommentera

