Mitt i veckan

Godmorgon ♥ Möttes av grå himmel och regn när jag vaknade för en stund sedan, hur tråkigt? Jag älskar hösten, men jag hade gärna kunnat haft den utan regn 😉 Regnet gör däremot inte sådär jättemycket för min del, då jag ska iväg på ett studiebesök med skolan på förmiddagen och därefter ska Duchess ut och promeneras innan jag ska hem och plugga. Om jag har tur kommer denna dag dessutom att vara Duchess sista dag utan sadel och jag hoppas verkligen att det blir så, jag vill inte harva runt barbacka på banan varje dag men samtidigt vågar jag inte rida ut barbacka, det känns alldeles för otryggt, liksom. Ja, vi får se hur vi gör, bara dem där knölarna är borta till nästa vecka då det väntas träning och tävling!

Vad har ni för planer idag då? Tell me! Kram på er ♥

5

Åh, detta saknar jag 😦

Kommentera

