Torsdag

Godmorgon ❤️ Förlåt för gårdagens dåliga uppdatering, jag var jätteledsen på kvällen och kände inte alls för att skriva någonting här. Gårdagen var i vilket fall bra, fast det fanns massor av dåliga saker också. Jag hade en jätterolig skoldag och red en superfin häst, det ridpasset kändes väldigt bra 🙂 Duchess reds på eftermiddagen och fick komma ner till slottet och galoppera, det behövdes verkligen. Jag har inte hunnit med att rida ut och konditionsträna henne på grund av alla tävlingarna, men igår fick vi äntligen chansen och det var så kul! Duchess fick gå i en stor galopp och bara rulla och sprang på med spikraka öron hela tiden.

Idag ska Duchess få en vilodag med två promenader. På grund av vädret bytte vi hage på Duchess, så idag går hon i en ruta och i med att Duchess inte rör sig lika mycket då får vi se till att motionera henne fastän det ska vara en lugn dag. Utöver det väntas en skoldag ute i skogen, suck, och på kvällen ska jag sätta mig på läktaren i röda ridhuset och titta på massor av dressyrekipage, älskar Strömsholms kvälltävlingar! Kram på er ❤️

  
Duchess och jag provade snapchats nya uppdatering igår, Duchess verkade något skeptisk, haha.

Kommentera

