Eftermiddagsmys

En lugn eftermiddag med en mysig skrittur var exakt det jag behövde efter denna dag. Vi hade vår första riktiga skoldag i skolan och fick massor av information, nya intryck och sådant och det blev jag väldigt trött i huvudet av. Att mitt tåg hemåt var försenat gjorde det inte så värst bättre, men mådde mycket bättre efter att jag hade fått komma ut till stallet och andats häst.

Duchess och jag skrittade ut en stund, så mysigt! Fick rensa tankarna och samla nya krafter och det behövdes 🙂 Duchess var superglad och taktade hela vägen hem, jag måste nog ha världens piggaste 24-åring, undrar vart all denna energin kommer ifrån? Härligt är det i vilket fall! Gosade med henne efter ridpasset och därefter fick hon komma in i boxen där hö, vitaminer och pellets väntade. Hoppas att er dag har varit bra, kram ♥

Kommentera

