Måndag

Hej, hur mår ni? ♥ Jag mår jättebra, men jag känner mig… spänd? Inte ett dugg nervös, men spänd, på något sätt. Det blir väl så antar jag, i med att det blir så mycket nytt denna skolstart – ny skola, ny klass och nya rutiner. Jag tror i vilket fall att detta kommer att bli jättebra, särskilt med tanke på att jag ska gå med hästinriktning, känns som om att det kommer bli mycket lättare att bli förstådd än vad det har varit förut.

Vi har bara upprop idag och det börjar klockan ett, så jag har hunnit med att duscha, färga håret, fixat stallet och promenerat Duchess på förmiddagen, skönt att ha allt klart 🙂 Funderar däremot på om jag ska åka ut till stallet ikväll igen, mamma och jag ska åka förbi Hööks på vägen hem från skolan och försöka få tag på ett flugtäcke, så jag kanske ska passa på att klippa Duchess? Vore jätteskönt att ha det gjort, och skönt för Duchess att slippa all päls! Kram på er, vi ses under dagen!

Kommentera

