Dagen än så länge

Jag var ut i stallet tidigt imorse, det kan vara något av det mysigaste jag vet! Fixade så att Duchess fick komma ut i en ruta på morgonen, så jag hämtade henne så fort jag kom dit och gjorde henne i ordning inför dagens ridpass. Vi red ner till ängen vi ridit på några gånger tidigare och fick till ett jättebra genrep inför morgondagens tävling, jäklar vad bra det kändes! Duchess var superpigg och riktigt lyhörd, så roligt 😀 Jag red henne i en låg och rund form och checkade bara av så att allting fungerade, jag tycker nog inte att man behöver göra så mycket mer dagen innan tävling.

Jag åt alldeles nyss lunch med resten av familjen och om någon timme ska jag göra mig i ordning för att åka iväg till stall nummer två, Cred ska ridas men innan det så ska jag sitta upp på ytterligare en storhäst och prova den. Det ska bli så roligt! Jag är så glad över att få möjlighet att få rida andras hästar, det är jag enormt tacksam över.

Kram på er – hoppas att ni får en fortsatt bra dag! ♥

Kommentera

