24 juli

Jag har varit på Sundbyholm hela dagen och fotat SM-klassen samt träffat några vänner. Det var riktigt kallt men jätteroligt, jag älskar verkligen att vara på tävlingar och få ta del av hela tävlingsatmosfären 🙂 Efter att ha spenderat massor av timmar på Sundbyholm så åkte mamma och jag vidare till stallet och gjorde klart alla stallsysslorna. Duchess fick en hel vilodag istället för en promenad idag, det gjorde egentligen inte så mycket då Duchess går i en stor hage och har en hagkompis som fungerar som en skrittmaskin 😉 Det vore annorlunda om Duchess gick i en ruta och knappt rörde sig om dagarna.

Imorgon ska Duchess ridas ut och därefter ska vi nog åka till SM, beror på vad vi orkar med och vädret. Jag ska förbereda några tidinställda inför morgondagen och bara ta det lugnt resten av kvällen, jag känner mig jättetrött och seg så det behövs! Vi ses imorgon, kram 

10

Kommentera

