Wild Caper – 5 juli

Här har ni filmen från i söndags när jag red Wille. Detta ridpasset hade kunnat gått mycket bättre, men det fanns många bra delar av det och dem ser ni på filmen, jag valde att ta bort dem sämre delarna av passet då det inte är min häst. Wille är en ganska klurig häst men jag tycker ändå att han är rolig att rida och han mycket att lära, dock inte på det sättet att han kan lära en piaff och passage och sådana rörelser men han får en att behöva tänka till lite, klura ut lösningar och hjälper en att utveckla sina kunskaper och erfarenheter 🙂

Jag är jätteglad att jag fick komma och rida Wille, han är ingen Duchess men han är rolig att rida och jag fick intrycket av att han vill göra rätt när man ber honom om något, med den inställningen kommer han nog att kunna bli riktigt fin ju mer utbildning och muskler han får.

Tack så mycket Adina för att jag fick komma och rida!

Wille2

Wille1

One thought on “Wild Caper – 5 juli

Kommentera

