Kvällen innan tävling

Dagens träning var klockren! Vi kämpade vidare med skolorna och enkla bytena och checkade av inridningarna i galopp och skänkelvikningarna, utan några svårigheter alls 🙂 Vi hade däremot lite problem med höger slutorna när vi började med dem, men bara jag tänkte på mina händer, att ta halvhaltet och att använda båda skänklarna så blev det bättre. Duchess kändes annars superfin! Hon var energisk och tog mina hjälper jättebra samt var fin i formen och lätt i handen, precis där jag vill ha henne. 

Jag har en jättebra känsla inför morgondagen och känner mig jättetaggad, vilket är superbra då väckarklockan ringer redan 5.30 😉  

 

 

  

3 thoughts on “Kvällen innan tävling

Kommentera

