Dagens planer

God morgon! Tisdag och jag har en rolig dag framför mig 🙂 Förmiddagen kommer att bli ganska händelselös, däremot kommer det att komma upp något roligt på bloggen, men eftermiddagen kommer att vara ganska fullspäckad, roligt!

Eftermiddagen kommer att börja med att Matilda kommer ut till stallet och tar några kort på mig och Duchess. Kan ni tänka er hur fina bilder det kommer att bli i kvällssolen med en knoppad och glänsande D och med mig i klänning och lockigt hår, åh, ser verkligen fram emot fotograferingen! Därefter ska D få gå en promenad och sedan följer Matilda hem till mig och sover här, en bra tisdagskväll med andra ord. Kram på er, hoppas att ni får en bra dag ♥

One thought on “Dagens planer

Kommentera

