Fredagsplaner

Sommarlovets första dag och dessutom fredag, kan det bli bättre? Jag har redan varit vaken i några timmar och hunnit med att duscha, äta och sola och jag ska alldeles strax påbörja några tidinställda inlägg och därefter tänkte jag gå ut och sola en stund och äta något innan jag ska ut till stallet. Mot kvällen ska jag iväg hem till en kompis och träffa några från klassen och efter det ska jag hem och sova, även morgondagen kommer att vara väldigt händelserik 🙂

Dagens plan för Duchess är att åka iväg till ridhuset i Hacksta och träna för Elin, det ser jag verkligen fram emot! Jag tycker att D har blivit så mycket mer ridbar under dem senaste veckorna – jag får igenom henne på ett annat sätt, jag får med henne på ett annat sätt och dessutom så känns hon ännu mer fräschare och mjukare än förut, jag får nog dock hålla tummarna att denna känslan stannar kvar även idag 😉 Mamma filmar och jag kanske kan få med pappa och be honom ta några kort, men i vilket fall så får ni se någonting från träningen ikväll. Hoppas att ni får en bra dag, vi ses under dagen! ♥

Duddi och jag och sara stina 216

Kommentera

