Sommarlov

Det har varit en väldigt jobbig dag och även om jag är jätteglad över att ha sommarlov och slippa allting med skolan i några månader så känns det ändå så himla tråkigt och ledsamt, jag trodde verkligen inte att det skulle vara såhär jobbigt. Sommarlov innebär dock att jag äntligen kan lägga fokus på det jag vill göra – vara i stallet, träna och tävla, träffa mina vänner och framförallt blogga. Vi köpte ut min dator och efter att ha fått lämna in den igen i tisdags så har jag äntligen fått den och nu är den bara min, vilket betyder att jag kan ta tag i bloggen och allting kan gå tillbaka till det vanliga. Jag har dessutom massor av inspiration för tillfället så bloggen lär inte stå tom under dom kommande dagarna 🙂

Jag var i skolan i några timmar på förmiddagen då vi hade avslutning och därefter åkte mamma och jag och fikade innan vi firade in sommarlovet med några timmar i stallet. Hovslagaren kom ut i samma stund vi kom dit så Duchess blev skodd och därefter red vi ut i hagarna där Strömsholms fälttävlansklasser gick förra helgen, dock tog vi det en aning lugnare och höll oss borta från dom livsfarliga hindrena 😉 Duchess kändes i vilket fall superfin emellan allt bus och jag har en jättebra känsla inför morgondagen då vi ska träna för Elin, det ska bli så kul att få höra vad Elin tycker om oss denna gång, särskilt då jag tycker att jag märker en stor skillnad på D ridmässigt.

Min kväll kommer att starta med att grilla med familjen och min vän Emma och därefter ska vi iväg och träffa några vänner, så något mer kommer ni nog inte att få höra från mig idag. Hoppas att ni får en bra dag, vi ses imorgon ♥

Duddi och jag och sara stina 025
En av alla fina bilder Matilda tog i tisdags, vill ni se fler?

2 thoughts on “Sommarlov

  1. Fin bild och jag håller verkligen med om sommarlovet..! Äntligen tid till att göra allt man verkligen vill lägga fokus på! 😀

Kommentera

