Snabba resultat

LA:1 – 60,132 %
LA:P1 – 54,211 %, -2 poäng på grund av felridning

Jag känner mig allt annat än nöjd efter dagens starter. Framridningarna var jättebra, Duchess var jättefin och jag red ordentligt, likaså i collecting, därefter kommer vi in på banan och då tappar vi allt. Duchess tappar bjudningen och lyhördheten och jag tappar min ridning, ingenting fungerar. I båda klasserna var vägarna alldeles för slarviga, jag fick inte igenom Duchess i sidorna och hon ignorerade mina hjälper och då fick jag inte ut henne i hörnen. I P1:an fick jag red jag dessutom fel, igen, och fick då -2 poäng på den första öppnan, så surt eftersom att jag annars hade fått en 6:a på den och då hade jag fått 12 poäng istället för 8, det var koefficient på den rörelsen såklart. Och Elin; det var till och med vänster öppnan jag fick en 6:a på!

Vår nästa start kommer inte att ske förrän om en månad så fram tills dess ska vi träna, träna, träna – vi måste göra en förändring nu. Mer om det upplägget får i imorgon, nu ska jag sova!

DSC_0020

Kommentera

