Dagens

Regn och blåst, men vad gör det? Efter en rolig uteritt i regnet med sällskap av Calle och mamma så mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår. Jag känner mig mer i fas med skolan, jag fick göra en komplettering av gårdagens matteprov vilket kändes ganska bra och jag har koll på vad jag ska göra och när jag har tid för att göra det. Uppdateringen kommer att få lida under dessa sista veckor, men det är bara några ynka veckor kvar av skolan och jag ska göra mitt bästa för att få allting att gå ihop, särskilt tiden till bloggen.

Finns det något ni vill läsa om så ska ni inte vara rädda att skriva det, ju mer inblandade ni är i skrivandet desto bättre kommer det att bli 🙂

  

Kommentera

