Ofrivillig bloggvila

På grund av sjukdom har jag varken haft ork eller lust till att blogga, därav uppdateringen. I tisdags kom jag hem från skolan vid 1-tiden och därefter sov jag resten av eftermiddagen och kvällen, jag var verkligen helt slut. Både i tisdags och igår hade jag feber och hosta samt var jätteyr men idag mår jag mycket bättre, bara lite hosta som sitter kvar! Nu hoppas jag att jag får vara frisk ett tag så att jag kan hålla igång bloggen hela tiden, känns så tråkigt att ta såna småpauser på grund av sjukdom.

Duchess har hållits igång av mamma under dessa dagar, så snällt! Tur i oturen så upptäckte vi en knöl på hennes rygg och på grund av den har Duchess fått gått utan sadel under denna veckan, så jag missade inga ”viktiga” ridtimmar i alla fall. Knölen har orsakats av att Duchess alltid går med samma sadel, förut har vi kunnat variera mellan dressyrsadeln och hoppsadeln men hoppsadeln finns inte kvar längre. För att bli av med knölen har vi köpt en padd som vi ska rida med några gånger i veckan, då varierar vi mellan att rida med padden några dagar och med ett vanligt schabrak i några dagar.

7

3 thoughts on “Ofrivillig bloggvila

Kommentera

