Det måste vara ett skämt, eller en mardröm

Jag har haft en jättebra dag och så kommer jag hem och det första jag läser är att Zayn ska sluta i One Direction???? Jag är så förvirrad, chockad och så har jag gråtit så mycket att min mascara befinner sig mer på mina kinder än på ögonfransarna… Alltså vad händer???? Där förstördes min dag och cirka resten av mitt liv, alltså nej detta måste vara ett skämt!!

Fram tills dess hade jag åtminstone haft en bra dag och fått avslutat den med en mysig eftermiddag i stallet. Jag hade egentligen tänkt att Duchess skulle få en vilodag men småkillarna i stallet ville så gärna rida och jag kunde bara inte säga nej till dom så dom fick sitta upp och skritta Duchess en varsin stund. Duchess är jättesnäll och försiktig med ovana ryttare och barn så det gick jättebra, världens bästa Duchess! Killarna verkade nöjda och Duchess fick en massor av klappar efteråt. Jag avslutade eftermiddagen med att frisera, rykta och bara mysa med Duchess, åh, jag är så kär i henne ♥

DSC_0440

DSC_0445

Kommentera

