Jag är tillbaka!

Det var ett tag sedan jag loggade in här och skrev ett inlägg, så himla ledsen över det! I onsdagskväll blev jag sjuk och gårdagen spenderade jag i soffan och kunde varken gå ett steg utan att känna mig yr och jag orkade ingenting, därför fick bloggen stå tom hela dagen. Jag mår mycket bättre idag men jag var ändå tvungen att stanna hemma från skolan och missa både ett nationellt prov i skolan och hoppträningen 😦 Så himla surt, särskilt med tanke på att jag inte har någon mer hoppträning förrän om två veckor och det är den enda träningen kvar innan min och Tessans debut… Jaja, jag får ta och träna lite extra med D om jag är alltför ringrostig nästan träning!

Medan jag har legat hemma och känt mig bitter har mamma tagit hand om Duchess åt mig, så himla snällt! Igår hade D gått på tömmen och dessutom blivit skrittat av småkillarna i stallet, enligt dom är Duchess den snällaste hästen som finns ♥ Idag hade mamma ridit ut Duchess på rakan och D hade varit jättefin trots att mamma också känt sig lite hängig, killarna fick även rida henne idag och dessutom skritta över några bommar, så kul för både dom och Duchess 🙂 Jag ska ta tag i bloggandet och uppdateringen ikväll, ber återigen om ursäkt för min frånvaro!

10032015-IMG_7613
En bild från träningen i tisdags, vad jag saknar att rida, vara i stallet och allra mest min lilla ponny!

One thought on “Jag är tillbaka!

Kommentera

