Vecka 11

Måndag: Mamma rider ut Duchess på dagen och jag är hästledig.

Tisdag: Dressyrträning för Elin med Duchess.

Onsdag: Duchess ska skrittas ut. På kvällen tänkte jag åka till Röda och kika på dressyrtävlingen, kameran hänger nog med dessutom.

Torsdag: Duchess ska få ett pass på rakan.

Fredag: Mamma tömkör Duchess på dagen. På kvällen har jag dressyrträning och hoppträning på ridskolan. Någon av er bloggläsare som har lite tid över en fredagskväll och vill fota mig och Tessan?

Lördag: Duchess ska skrittas ut. Jag hade tänkt spendera min dag i Röda och kika på Stora Ekebys hopptävlingar, även där kommer kameran att hänga med.

Söndag: Duchess ska gå ett dressyrpass, eventuellt utomhus. Möjligtvis åker jag till Strömsholm även då och kikar på tävlingarna, jag har inte riktigt bestämt mig än.

26022015-IMG_7141

Kommentera

